Artikel is toegevoegd

Krijg 20% korting!arrow_drop_up

Gratis Verzending in NL en België

Betaal nu achteraf met Klarna!

    Ruilen & Retourneren

    Ruilen en retourneren

    1.a. Annulering en omwisseling

    1.1 Zodra een Bestelling via onze Website is geplaatst, kunt u uw Bestelling annuleren of wijzigen door ons een e-mail te sturen.
    1.2 Wanneer een Bestelling eenmaal is verpakt, kan deze niet meer worden geannuleerd of gewijzigd en moet de Bestelling in plaats daarvan aan ons worden geretourneerd in overeenstemming met paragraaf 10 hieronder. Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere vervoerstijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de producten al naar u onderweg zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht a.u.b. tot u de goederen ontvangen heeft en stuur ze aan ons terug. U kunt ons natuurlijk wel op voorhand op de hoogte brengen van uw annulering. Om u een zo snel mogelijke terugzending te garanderen, vragen wij u ons een bevestiging van verzending te sturen.

    Een vervroegde terugbetaling is mogelijk ten vroegste 16 weken na ontvangst van de bestelling indien de goederen niet worden ontvangen.

    1.3 Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen onmiddellijk na plaatsing in gang gezet. Wij zijn daarom helaas niet in staat om het verzendproces te onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling voor ontvangst van de goederen is slechts mogelijk tot 24 uur na het plaatsen van een bestelling.

    Retourzendingen en terugbetalingen

    1. 2.1 Ons retourbeleid maakt deel uit van deze Algemene Voorwaarden waaronder u toegang heeft tot onze Website en deze mag gebruiken.

      2.2 Als u niet helemaal tevreden bent met uw Bestelling, kunt u ons per e-mail laten weten welk Product u wilt retourneren en het Product aan ons retourneren. De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in ontvangst heeft genomen of heeft genomen.

      2.3 Retourzending en kosten zijn voor rekening en risico van de Klant.

      2.4 Het Product moet door ons ontvangen zijn om in aanmerking te komen voor terugbetaling. Wij zullen het geretourneerde Product bij aankomst inspecteren.

      2.5 U dient ervoor te zorgen dat het product in dezelfde staat aan ons wordt geretourneerd als waarin u het hebt ontvangen en dat het goed is verpakt. Het product moet ongebruikt zijn, er mag niet met de productlabels zijn geknoeid en het product moet in de originele verpakking zitten. Als een Product in een ongeschikte staat aan ons wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor de retourzending van het Product niet te accepteren.

      2.6 Onze verwerkingstijd voor retourzendingen is afhankelijk van uw bestelling.

      2.7 Als wij tevreden zijn over de toestand van het geretourneerde Product, sturen wij u een e-mail waarin wij uw retournering goedkeuren. Nadat wij u een bevestiging van goedkeuring van uw retourzending hebben gestuurd, wordt het bedrag op korte termijn teruggestort op de rekening die is gebruikt voor het plaatsen van de Bestelling.

      2.8 De herroeping is voltooid wanneer de fysieke goederen door ons zijn ontvangen.

      2.9 Aangezien onze goederen vanuit Azië verzonden worden, kunnen er langere transittijden zijn waar wij geen controle over hebben. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht a.u.b. tot u de goederen ontvangen heeft en stuur ze aan ons terug. U kunt ons natuurlijk wel op voorhand op de hoogte brengen van uw annulering. Om u een zo snel mogelijke terugzending te garanderen, vragen wij u ons een bevestiging van verzending te sturen.
      Een vervroegde terugbetaling is mogelijk ten vroegste 16 weken na ontvangst van de bestelling indien de goederen niet worden ontvangen.

    Stappen voor annulering

    1. Stap 1: Vul het retourformulier in. Klik hier voor het formulier
      Neem contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@luxesio.nl. Vermeld in je bericht de reden van de retourzending en voeg een foto bij als het product defect is. Vergeet niet het retourformulier bij de e-mail te voegen.
      Stap 2: Stuur je product op.
      Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op de retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een track en trace code. Als verzender ben jij verantwoordelijk en we willen niet dat er misverstanden ontstaan.
      Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
      Zodra wij het pakketje ontvangen hebben zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat!
      Gebruik a.u.b. slechts één retourmethode met traceernummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen. Op deze manier brengt u ons vooraf op de hoogte van de retourzending en kunnen de ontvangen goederen duidelijk aan de juiste bestelling worden toegewezen. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij geïnformeerd over de ontvangst en kan de terugbetaling plaatsvinden. Gebruik a.u.b. alleen een verzendmethode met traceernummer voor de retourzending, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.